ארוע CES לשיווק חדשנות

יום ש', 6 בינואר 2018

מאת משה שלו עורך ראשי SoftNews

 

כ -4,000 חברות - רבות מהן חברות סטארט-אפ - מגיעות ללאס ואגאס. 
 
האירוע שממוקד שיווק וצרכנות שם דגש בגאדג'טים, אבל הפעם פורץ  לתחומי בינה מלאכותית, מכוניות, מזלט"ים, רפואה, בית חכם, שיווק ואפילו חקלאות.
 
בין הנושאים החמים:
בינה מלאכותית, מכוניות אוטונומיות, רובוטים, טכנולוגיות כמו העוזר חכם Alexa.
 
בית חכם - וקטגוריה רחבה יותר של "אינטרנט של הדברים", מעקב אחר צריכצ מים, טמפרטורה-כוונון, של לחות ורמת  זיהום כמו גם עשרות מנעולים חכמים כולל Apps בקרת גישה לבתיהם.
מערכת שבה אורות הבית יודעים להגיב באופן אוטומטי לנוכחות  המבוססת על אמצעי שידור.
 
יצרני מכשירי טלוויזיה כמו LG וסמארטפון כמו סמסונג  ו=HTC ינסו להראות חידושים שניתנים לישום ולא רק להתפעל מהם.
 
וגם השנה, ענקית החיפוש גוגל מציגה בביתן גדול ב-CES בין היתר פתרונות בינה -  AI שלה.
ול אם ההבטחה של בינה מלאכותית פירושה מכשיר או שירות ישתפר עם הזמן.
 
ובנוסף - מה שמכונה שוק הבריאות יכול להיות  ב-CES "המגזר התוסס ביותר השנה".
צוין כי ההוצאה השנתית של שירותי הבריאות בעולם תהיה כמעט 9.9 מיליארד דולר עד סוף העשור . גם המותגים הגדולים וגם הסטארט-אפים מאמינים שיש הזדמנות לבזר את המגזר הנשלט על ידי מומחים.בודדים יחסית.
 
ובין הגאדג'טים: צמיד חכם אשר מזהה את הלובש ומצבו הבריאותי וכן... שתי חברות סטארט-אפ אירופאיות מבקשות לסייע לנשים לחזק את שרירי רצפת האגן שלהן כדי להילחם בדליפות שלפוחית ??השתן הנגרמת על ידי הלידה.