אמזון מפתחת שירותי עזר להתקשרות מרחוק

יום א', 27 בספטמבר 2020

 

מאת משה שלו עורך ראשי SoftNews
 
חברת אמזון מציגה פיתוחים חדשים העונים לדבריה על צורכי  הקיום בעידן של מגפת הקורונה - הדוחפת ליותר למידה ועבודה מרחוק.
 
החברה חשפה תוכנית חדשה בשם Care Hub, תוספת למשפחת העוזרת האישית  Alexa המאפשרת לאנשים להשגיח על בני משפחתם מרחוק. לאחר שאתה ובן משפחה מסכימים להקים חיבור Care Hub, תוכל לעקוב אחר עדכון הפעילות של אותו אדם באמצעות התקני Echo. אם בן המשפחה שלך לא מבצע שאילתות על Alexa בשעה מסוימת ביום, תוכל לקבל התראה. בן המשפחה יכול גם להגדיר אותך כקשר חירום ולהגיע אליך באומרו, "אלכסה, התקשר לעזרה."
 
"כולנו יכולים להתייחס לרעיון שיש הרבה משפחות ואנשים שאנחנו לא יכולים לראות כרגע. גם אם הם נמצאים בקרבת מקום" אמר דניאל ראוש, סגן נשיא לפיתוח הבית החכם של אמזון. הוא ציין שבדק את השירות החדש עם אמו המצויה במרחק מה ממנו עם תוצאות מצוינות.
 
ועוד פיתוח: מנהלת החומרה של Alexa מרים דניאל אמרה שהצוות שלה רוצה גם לעזור בלימוד מרחוק, ולכן הוא יצר את "רידינג סידיקיק".
התכונה/שירות , שעובדת עם מאות ספרים, מאפשרת לאלכסה לקרוא יחד עם ילדים, לעודד אותם אם הם מתקדמים היטב  או להציע תמיכה אם הם מתקשים.