עתיד וורוד לטלוויזיה מקושרת

יום ב', 20 באוגוסט 2018
משקי הבית המקושרים לטלוויזיה מהווים כיום כמעט שלושה רבעים מכלל משקי הבית בארה"ב, אך רמות החדירה הללו לא בהכרח מסתכמות בשוק פרסום ענקי.
 
בחבילת תחזית חדשה, להערכת eMarketer יהיו בארה"ב 182.6 מיליון משתמשים מחוברים  עלייה של 8.1% לעומת שנת 2017. זה אומר לכ -55% מהאוכלוסייה.
 
הפרסום בטלוויזיה המקושרת מהווה רק פיסת פרסום בטלוויזיה הכוללת. "הדינמיקה של פרסום טלוויזיה מקושרת מאתגרת בהתחשב בפיצול בין פלטפורמות וגורמים אחרים", אמר פול ורנה, האנליסט הראשי של eMarketer.  "אבל מאז אימוץ הצרכנים של טלוויזיה מקושרת מהר יותר ממה שרבים ציפו, זה נראה רק עניין של זמן עד ההוצאות על מודעות בטלוויזיה יתפסו."
 
על פי הערכות של Tru Optik, שדווחו ב- Broadcasting & Cable, הוצאות הפרסום בארה"ב על טלוויזיה מקוונת יסתכמו ב -8.2 מיליארד דולר השנה, עלייה של כ -75% לעומת 4.7 מיליארד דולר שהושקעו ב -2017. בפרויקטים של Tru Optik יש רווחים גבוהים גם בשנתיים הקרובות , גידול של 13.3 מיליארד דולר בשנת 2019 ו -20.1 מיליארד דולר בשנת 2020.
 
המעבר לטלוויזיה מקושרת אינו מוגבל לארה"ב. IHS Markit מדווח כי חלקן של טלוויזיות חכמות, שיש להן חיבורים מובנים לאינטרנט, יגיע ל -70% ממשלוחי הטלוויזיה העולמיים השנה, לעומת 45% ב -2015.