ידיעות, הצעות והארות נא לשלוח למייל:
shalevmosh@gmail.com
מאת משה שלו עורך ראשי SoftNews
חברת פרטנר, כיתר מתחרותיה בענף, יודעת שנים לא קלות באחרונה בעיקר נוכח התחרות החריפה עם ערוצי תקשורת מגוונים המופיעים לבקרים.
(גילוי נאות: הח"מ הוא בעל מנוי בפרטנר).
אבל עתה היא עוברת טלטלה נוספת עם ההתפתרות המפתיעה של המנכ"ל המזוהה אתה מאד בשנים האחרונות יצחק בנבנישתי.
בנבנישתי נכנס לתפקיד המנכ"ל ביוני 2015, בתקופה של חסר ודאות בשוק התקשורת, וצומת משמעותי של החלטות אסטרטגיות לחברה שהייתה בעיצומו של משבר מול זכיינית המותג אורנג' העולמית. מאז כניסתו עלתה מניית החברה ב-60%,
מיד עם כניסתו לתפקיד, הוביל את ההחלטה להיפרד ממותג אורנג' העולמי, ולמתג את החברה מחדש בפברואר 2016 תחת השם "פרטנר". השינוי המשמעותי ביותר אותו הוביל בנבנישתי היה בהפיכת פרטנר מחברת סלולר מצוינת לקבוצת תקשורת כוללת המובילה כיום את שוק התקשורת בכל תחומי פעילותה, בחדשנות, בשירות ובצמיחה.
מאז כניסתו לתפקיד, פרטנר בולטת בשוק באיתנותה הפיננסית, גם בשנה האחרונה ועל אף משבר הקורונה, בהשקעות במנועי הצמיחה ארוכי הטווח, ובחדשנות שהחברה מובילה בתחומי הסלולר, האינטרנט והטלוויזיה. גם מול שוק ההון, בנבנישתי הוביל את פרטנר מתקופה של שפל בערך המניה, לצמיחה של מאות אחוזים וליציבות גם בתקופות סוערות בשוק התקשורת.
בנבנישתי הוביל בתקופתו כמנכ"ל פרטנר, כמה מהלכים אסטרטגיים בולטים לביסוס פרטנר כקבוצת תקשורת כוללת, בהם: פיתוח תחום הסלולר עם פרישה של דור 4.5 והשקת הדור ה-5, הקמת תשתית סיבים אופטיים עצמאית עם הפרישה הנרחבת ביותר בישראל של רשת פעילה לגלישה במהירות של עד 1,000 מגה, והשקת שירות פרטנר TV, שירות הטלוויזיה הצומח בישראל, עם שיתופי פעולה פורצי דרך עם נטפליקס, אמזון ושותפים בינלאומיים נוספים.