בזק הטמיעה מערכת לניהול תקשורת רב-ערוצית

יום א', 22 באוקטובר 2017
 
בזק, חברת התקשורת הגדולה בישראל, הטמיעה את מערכת BumpYard לניהול תקשורת רב-ערוצית (Omnichannel). המערכת החדשה תאפשר לבזק לפרוס בקלות ולנהל באופן מרכזי את ערוצי התקשורת של החברה מול לקוחותיה – החל בערוצים דיגיטליים כגון דוא"ל, צ'אט, וידיאו ומסרוני SMS, וכלה ברשתות חברתיות כגון פייסבוק, טוויטר, יוטיוב ואינסטגרם. היקפו הראשוני של הפרויקט מוערך בכמה מאות אלפי ש"ח.
 
הפלטפורמה של BumpYard, אשר מבוססת על טכנולוגיות בינה מלאכותית (AI) מתקדמות, מעצימה את חוויית הלקוח ומייעלת את עבודתם של צוותי השירות, התמיכה הטכנית והמכירות.
 
המערכת שהטמיעה החברה בבזק תאפשר לנציגי החברה לתעד ולזהות במקום אחד את פניות הלקוחות דרך כל ערוצי ההתקשרות, להציע ללקוחות פתרונות מותאמים אישית לפי המלצות אוטומטיות שיתקבלו מהמערכת, ולטפל במספר גדול פי שלושה של פניות.
 
איתמר הראל, סמנכ"ל חטיבת הלקוחות הפרטיים בבזק, אמר כי בזק מאמינה ומקדמת טכנולוגיה אשר משרתת את הלקוח. "כדי להמשיך לשרת את הלקוח ולספק לו ערך שיהיה רלוונטי לצרכיו, עלינו להמשיך להיות עדכניים, רעננים ובחזית הטכנולוגיה. שיתופי הפעולה שלנו עם סטארטאפים ישראליים פורצי דרך מאפשרים לנו לשמור על הרעננות והחדשנות, כשהלקוח הוא המרוויח העיקרי מכך,"