אתר שופרסל לא בשל מביא אלינו את אמריקה ביוקר

יום ב', 5 בנובמבר 2018

מאת משה שלו עורך ראשי SoftNews

 

בקול תרועה רמה הכריז מנכ"ל שופרסל על התרחבות  והתגוונות של הרשת שתכלול מעתה גם את האתר American Aoutlets - בשיתוף עם שופרסל כמשווק בישראל.

בעיון באתר הוא נראה כמראה עלובה ומטושטשת  לעומת האתרים הברורים של חברות מכירה  אחרות כמו אמזון, אי-ביי, עלי באבא, עלי אקפרס ועוד. גם שיתוף פעולה נוסף של שופרסל ה"אימפריאליסטית" עם חברת התיירות גוליבר אינו מראה הוזלה במחירים.

בפתח האתר השיווקי מצוין כי הוא בהרצה - אז למה מיהרו לחשוף אותו לציבור?

המחירים שבחנו בתחומי ענפי ההי-טק אינם נוחים בדרך כלל

כך הדבר גם בסמארטפונים שמוצעים מיבוא מקביל חסר "אבא" בצורה עלובה.

כאן יש חידוש לשוני המציין כי הם "מוחדשים".

כלומר לא חדשים.

זהו יבוא מקביל שרבים מכירים  את חסרונותיו בהעדר אחריות ומעבדות שדרוג וטיפול.

 

והמחיר: באתר הוא נע לסמארט "מוחדש" iPhone 7     מעל ל-300 דולר כמחיר בחנות רגילה בחוץ לארץ. ויש לזכור כי לקבלה בישראל  נוספים כאן דמי משלוח, מכסים ומיסים עקיפים (במרבית המוצרים) כמו גם בעיות במקרה של צורך בהפעלת ביטוח ושירות מעבדה.