אפל מסתערת בהפקות טלוויזיה

יום א', 20 באוגוסט 2017
חברת Apple מתכננת להוציא כמיליארד דולר על הפקות טלוויזיה מקוריות  ב-12 החודשים הקרובים, מה שמציין את המאמצים להתחרות עם אמזון ונטפליקס.
 
צוות חדש של אפל בלוס אנג'לס, בראשותם של ג'יימס ארליכט, ג'יימי ארליכט, זאק ואן אמבורג, שנשכרו ביוני, ינפיק ויקנה תוכניות טלוויזיה וסרטים עבור אפל מיוזיק ומוצרי הזרמת וידאו נוספים.
 
ה"וול סטריט ג'ורנל "דיווח על התקציב החדש ודובר אפל סירב להגיב.
 
אפל האיצה את הפעילות שלה בתחומי הווידאו במהלך השנה האחרונה, משום שהיא מבקשת להכפיל את ההכנסות ב -2020 מעסקי השירותים שלה, הכוללים מוצרים כמו Apple Music ו- App Store.
 
חבר הנהלה ג 'ימי איובין אמר לסוכנות בלומברג חדשות כי אפל תשחרר לפחות 10 מופעים מקוריים עד סוף השנה.
 
התקציב של כ-1 מיליארד דולר מייצג גידול ניכר בהוצאות מצד אפל, אך זה הרבה פחות מאשר ההוצאות על ידי Netflix ואמזון עבור תוכן מקורי. נטפליקס אמרה כי היא תשקיע השנה כ -6 מיליארד דולר, והערכת האנליסטים של ג'יי.פי מורגן היא שהשקעת אמזון תסתכם בכ-4.5 מיליארד דולר.
 
אפל שכרה את מאט צ'רניס, שעד לא מכבר היה נשיא רשת הכבלים WGN של חברת טריביון מדיה, לעמוד בראש הפיתוח.