אורקל מוסיפה כלי אנליטיקה מתקדמים

יום ד', 2 במאי 2018

חברת אורקל משיקה כלי אנליטיקה חדשים, המשנים לחלוטין את הגישות הקיימות בתחום אנליטיקה של דאטה על לקוחות ופילוח קהלים. זאת, כדי לסייע לארגונים להגדיר מחדש את יישום הדאטה לאורך כל מחזור החיים של הלקוח. השקת Oracle Infinityו-Oracle CX Audience, כחלק מפתרון השיווק האוטומטי של אורקל (Oracle Marketing Cloud)תאפשר למשווקים לבסס מערכת יחסים עמוקה ומועילה יותר עם לקוחות, על ידי ביטול של איי מידע (data silos)ואספקת תובנות המבוססות על דאטה התנהגותי עשיר – בזמן אמת.

כל ארגון מודע לכך שהשימוש בדאטה משפר את חוויית הלקוח, אך הגישות הקיימות אינן מספקות תובנות מהימנות ומהירות, מהסוג הדרוש כדי לתת מענה על ציפיות גדלות והולכות מצד הלקוח. לדוגמה, כלי אנליטיקה מסורתיים באתרי אינטרנט (traditional web analytics tools)לא מספקים תובנות מעשיות בזמן אמת ולא מצליחים לאסוף את כל האינטראקציות של משתמש עם הנכסים הדיגיטליים של המותג.

בנוסף, פתרונות נקודתיים משאירים את הנתונים כאיי מידע מבודדים, וכתוצאה מכך חוויית הלקוח אינה עקבית, לא רלוונטית ומנותקת, דבר שפוגע בנאמנות למותג ומשפיע לרעה על ההכנסות. כדי להתמודד עם אתגרים אלה, החידושים האחרונים ב-Oracle Marketing Cloudמעצימים את המשווקים ומספקים להם כלי ניתוח וחיזוי מהירים ואמינים במידה הרצויה להם.

"כלי האנליטיקה הקיימים מוגבלים מאוד, משום שלא ניתן להרחיב אותם ואין להם יכולת לספק תובנות בזמן אמת ביחס לכל משתמש. זה מונע מהמשווקים לנצל את הדאטה כדי להגדיל ROI(תשואה על ההשקעה) או ליצור חוויות לקוח אידיאליות", אומר שמוליק האוזר, מנהל CXבאורקל ישראל. "ניצול נכון של הדאטה מצריך גישה חדשה לגמרי לאנליטיקה של נתוני לקוחות, וזה בדיוק מה שאנו מציעים עם Oracle Infinityו-Oracle CX Audience. בעזרת הפתרונות החדשניים האלה, אנו מעמידים לרשות ארגונים דאטה התנהגותי עשיר בזמן קצר, מסייעים להם ליצור חוויית לקוח בעלת רלוונטיות רבה ובהקשר הנכון".