לקראת מתנות מאמזון

יום ב', 21 בינואר 2019
הנהלת חברת AMAZON  לא נחה לרגע במאמציה להגדיל את המכירות שלה. 
עתה נמסר על ניסוי שיווקי חדש. 
AMAZON כרגע בודקת את התוכנית שתאפשר למותגים לשלוח דוגמאות חינם ללקוחותיה, למתנה יבחרו הלקוחות הקיימים על בסיס היסטוריית הגלישה שלהם ורכשם. תוכנית הדוגמאות חינם מתבססת על סחורה ארוזה  (CPGs) כמו פריטי מכולת nonperishable ומוצרי יופי.
 
לפי ההערכות האנליסטים, אמזון תייצר בארה"ב הכנסות של 7.23 מיליארד דולר  אחרי Google
(47.89 מיליארד דולר) ופייסבוק (27.57 מיליארד דולר). 
 
ההסתערות של אמזון על הדואופול מתבססת על הנטייה הגוברת של הצרכנים לרכוש על ידי חיפוש פלטפורמת מסחר אלקטרוני.
 
מטרות מבצעי השיווק של אמזון הן גם למשוך את תשומת הלב של משווקים ברחבי העולם. לפי סקר שנערך באחרונה על ידי - Third Door Media, יותר משליש מהמשווקים ברחבי העולם אמרו שהם כבר הוציאו  בין 10% ל -25% מתקציב המודעות הדיגיטליות שלהם על פרסום באמזון. וכל אחד מכל 10 המשיבים אמר שהם השקיעו בין 25% ל 50% של התקציבים שלהם בפלטפורמת אמזון.