הסכם קונטיקס, הפעילה בתחום טכנולוגיות וידאו, למכירת גרעין השליטה לחברת השקעות קורט סקוואר קפיטל

יום ד', 21 ביולי 2021

קונטיקס (Connatix), הפעילה  בתחום טכנולוגיית וידאו למו?לים, יוצרי תוכן ולמפרסמים, הכריזה היום כי חתמה על הסכם למכירת גרעין השליטה לקורט סקוואר קפיטל פרטנרס Court Square Capital Partners)) האמריקאית. השותפות עם קורט סקוואר, מהצוותים המנוסים ביותר בתעשיית הפרייבט אקוויטי, תאפשר לקונטיקס להרחיב את הפעילות הגלובלית, לבצע מיזוגים ורכישות ולהאיץ פיתוח מוצרים חדשים.

קונטיקס נוסדה בשנת 2014 על ידי המנכ"ל דיוויד קשק וסמנכ"ל התפעול אורן שטרן. החברה עוזרת לאתרי תוכן ולמפרסמים לייצר ולהציג חוויות וידאו פרימיום. הפלטפורמה כוללת נגן וידאו, פורמטים של תוכן, וטכנולוגיה המאפשרת למכור ולהציג פרסומות וידאו. קונטיקס משרתת יותר מ-3000 יוצרי תוכן ויותר מ-1000 מפרסמים ברחבי העולם.

 

עם המייסדים הישראלים וצוות ההנהלה שהגיע מחברות כ-Conduit, Fiverrו-Wibki, לקונטיקס יש קשר חזק לקהילת ההיי-טק הישראלית. בשנת 2019, קונטיקס רכשה את הסטארט-אפ הישראלי – קאמידו (Kamidoo), שבנה פלטפורמה לייצור ולשיפור תוכן בעזרת בינה מלאכותית.

בשנים שלאחר הרכישה, קונטיקס הרחיבה את השימוש ב-AIלבניית מוצרים נוספים, הכוללים פתרונות טירגוט קונטקסטואלי (Contextual Targeting) לווידאו, הראשונים מסוגם, וסרטוני תוכן דינמיים, הנוצרים אוטומטית בעזרת הטכנולוגיה, וזמינים ללקוחות החברה באמצעות ספריית תוכן עשירה.


לדברי השותפים ההשקעה של קורט סקוור קפיטל תעזור לקונטיקס להאיץ את הצמיחה באמצעות מיזוגים ורכישות אסטרטגיים ולהרחיב בהמשך השנה את החדירה שלה לשווקים בינלאומיים מובחרים. קונטיקס כבר החלה לנצל את הכוח הייחודי של נתונים קונטקסטואליים לפרסום בוידאו, והשקעה זו תסייע לחברה להרחיב את היצע המוצרים שלה, המיועדים למפרסמים, מוצרים שימשיכו לגשר על הפערים בין מפרסמים ליוצרי תוכן.