גידול בתלונות נגד חברת Yes

יום ה', 2 במאי 2019
HOT מובילה בתלונות על כסף, yes בתלונות על אי שירות.
לפי הדו"ח של המועצה לשידורי כבלים ולוויין נרשמה ירידה במספר התלונות על HOT, אך היא עדיין מובילה במספר תלונות לכל 10,000 לקוחות. עיקר התלונות על החברות היו בנושאי כספים, שירות ובעיות טכניות, ו-300 אלף שקל הוחזרו מהחברות ללקוחות בשנה שחלפה.
 
בסך הכל נרשמה ירידה במספר התלונות על חברות הטלוויזיה ב-2018:  חלה ירידה של 20% במספר התלונות על חברת הכבלים HOT לכל 10,000 לקוחות, מה שהוביל לירידה במספר התלונות הכללי.
 
לעומת זאת, מספר התלונות על yes עלה ב-15%. אף על פי כן, HOT היא עדיין החברה המובילה במספר התלונות עם 14.8 תלונות לכל 10,000 לקוחות לעומת 8 תלונות לכל 10,000 לקוחות בחברת yes.