התארגנויות לוגיסטיקה ושיווק מול אמזון ודומותיה

יום ג', 8 בינואר 2019

התחרות העזה של מונופולים כמו אמזון או עלי-באבא הסינית  מדרבנים יזמים ובעלי חנויות להתארגנויות שונות (כולל ספקי שירות חיצוניים - 3PL)  כהגנה ממפני הענקיות הדורסות.

המגזין Modern Material Handlingוגורמי יעוץ אחרים מדווחים על התארגנויות הנעשות על בסיס אינטרסים משלימים  וטכנולוגיית התקשורת המהירה הקיימת כיום.

תקשורת און-ליין מאפשרת גם לבעלי עסקים קטנים  לפעול יחד לניצול שטח איחסון פנוי, שירות מענה ללקוחות, משלוחים ועוד.

בין היתר  נבנים מערכי שיתוף המאפשרים:


תקשורת מלאה ופתוחה מול ספקים וספקי משנה

שרות בינלאומי ישיר משותף אל מול ספקים להשגת תוצאה מקסימלית.

בדיקת אמינות ספקים.

תקנים בינלאומיים  – בדיקת אישורי יצרן לתקנים בינלאומיים לפי המוצר הנדרש.

מחירי מטרה - ניהול מו”מ ומיקוח.

בדיקה מקדמית של מפעלים-ביקורת ובדיקת  המוצר הדרוש במפעל לפס ייצוראחריות תשלום - אחריות תשלום ליצרן ושמירה על האינטרסים המלאים של ומול  הלקוח לפי ההסכם שנחתם בין הצדדים.

ביצוע בידוק מלא  לאריזות היצרן  לפני שילוח ואריזתם מחדש במידת הצורך לפי מידות וחוקים.

בניית סט או איחוד מוצרים ואריזתם.

עיצוב האריזה -תכנון ועיצוב כולל גרפיקה מלאה לשילוח סופי.

קרטונים- תכנון ועיצוב הקרטון למשלוח כולל אריזה לפי חוקי שילוח נדרשים.

הפקת תוויות- עיצוב גרפי הדפסת תוויות כתובת למשלוח על גבי הקרטונים.

תקשורת- הכנת הניירת למשלוח בשפה המקומית לפי הנדרש.

שילוח- התנהלות מול חברות  השילוח /המשלוחים ובדיקת/עקיבה על כל שלבי המשלוח ומיקומו. והשגת המחיר הזול ביותר ללקוח.

מחסנים -  ביצוע איסוף  מלא למוצרים מהמפעל ואחסנתם עד ליציאה במחסני החברה.

ייעול מקום וצמצום עלויות משלוח ע”י איחוד של מוצרים או דוגמאות למשלוח אחד.

יעוץ במיסוי, שילוח, טיפול באישורים ובניירת עד ההגעה ליעד.

האם כל יוזמות השיתוף הללו יצליחו? ימים יגידו.