מגמות צריכת מדיה על ידי מבוגרים

יום ה', 4 בינואר 2018

ניתוח איך אנשים מבוגרים מפצלים את זמן התקשורת שלהם עשוי להפתיע אותך.

כמה נתונים שנלקחו מהאומדנים האחרונים שלeMarketer   בנוגע לזמן המושקע במדיה.

מס '1: מבוגרים בארה"ב מבלים הרבה יותר זמן ברדיו לא-דיגיטלי מאשר ברשתות חברתיות.

על פי התחזית האחרונה שלeMarketer, הזמן הממוצע היומי של מבוגרים בארה"ב עם רדיורגיל l הוא הרבה יותר גבוה מאשר הזמן המושקע במדיה חברתית

ממוצע האזנה לרדיו בשנת 2017: 1 שעה, 26 דקותהממוצע של מדיה חברתית: 40 דקות באמצעות מכשירים ניידים ו -11 דקות באמצעות שולחן עבודה / מחשב נייד.

מס '2: אנחנו נמצאים בתקופה של שינוי הדרגתי - לא של תנודתיות פראית - באופן שבו מבוגרים בארה"ב מבלים את זמנם עם התקשורת.

"התנודתיות הפראית" הייתה יכולה להיות דרך הוגנת לתאר את הנוף המשתנה בתחילת העשור הזה, כאשר החדירה המהירה של טלפונים חכמים הייתה כוח מפריע מאוד, אך השלב הזה חלף, כאשר חדירת הטלפון החכם צפויה לצבור פחות מאחוז אחד נקודה לכל שנה עד 2020.

בסך הכל, הזמן המושקע במדיה דיגיטלית צפוי לגידול צנוע 3.5%.

מס '3: למרות העלייה של רשתות חברתיות אחרות, מבוגרים בארה"ב עדיין מגדילים (מעט) את כמות הזמן שהם מבלים בפייסבוק.

מחושב על בסיס כל האוכלוסייה הבוגרת, הזמן היומי עם פייסבוק צפוי לעלות מ-25 דקות ב-2017 עד 26 דקות 2018 ו-27 דקות בשנת 2019.

זה גם הגידול בין משתמשיInstagram וSnapchat-.

מס '4: למרות שההתרגשות מהטאבלטים מתה, הם מהווים יותר משליש מהזמן של הטלפון החכם-פלוס-טאבלט.

משתמשי הטאבלט היו בממוצע יותר זמן מדי יום ברשת האינטרנט באמצעות המכשירים שלהם (26 דקות) מאשר משתמשי טלפונים חכמים (16 דקות)

מס '5. גם בעידןNetflix ו- YouTube-,הזמן היומי הממוצע של מבוגרים עם טלוויזיה לא-דיגיטלית עולה

יש כאן אזהרה מסוימת: הזמן המושקע בטלוויזיה המסורתית יורד בהתמדה, בעוד שהזמן המושקע בוידאו דיגיטלי עולה בהתמדה.  ההערכה לגבי כבלים ולויינים היא כי מבוגרים יהיו בממוצע 3 שעות 58 דקות ביום עם טלוויזיה זו ב-2017, לעומת שעה 1- 17 דקות עם וידאו דיגיטלי.

עד 2019, הפער יהיה צר יותר, אך עדיין משמעותי.

מס '6. נתח גדל של הפרסום - לנייד

בלהיטותם להגיע לצרכנים באמצעות מכשירים ניידים, מפרסמים מוציאים כעת נתח ניכר מכספם - 30.2% בתחום זה לעומת 28.1% מהזמן הצרכני שהושקע ב -2017.