החלפה והחזרות מוצר ב-HP

יום ג', 23 באפריל 2019
 
בלא לעורר רעש - HP מקיימת תוכניות החלפה מרצון לרכיבים או מוצרים אשר עשויים לגרום לבעיות פונקציונליות אך אינם קשורים לסכנות בטיחותיות.
 
זאת, בשיתוף פעולה עם U.S. Consumer Product Safety Commission‏‏, HP משתתפת בתוכניות החזרה מרצון כאשר נמצא כי חלק פגום עלול לגרום לסכנה בטיחותית.
 
כבר בינואר 2019, הכריזה HP על הרחבה של התוכנית העולמית להחזרה ולהחלפה של סוללות למחשבים ניידים ולתחנות עבודה ניידות של HP מטעמי בטיחות, שעליה הוכרז בינואר 2018.
 
לדברי החברה, אפשר שהסוללות שייתכן שהן מושפעות נשלחו עם מחשבים ניידים ספציפיים מסוג HP ProBook (64x סדרה G2 ו-G3, ‏65x סדרה G2 ו-‏G3, ‏4xx G4‏ (430, 440, 450, 455, ו- 470), ‏HP x360, ‏HP ENVY m6, ‏HP Pavilion x360, ‏HP 11 ‏ ותחנות עבודה ניידות מדגמי HP ZBook ‏(G3 ‏17, G4 ‏17 ו-Studio G3) שנמכרו ברחבי העולם מדצמבר 2015 ועד לדצמבר 2018.
 
נוסף על כך, אפשר שסוללות אלה נמכרו כאביזרים או כסוללות חלופיות עבור מחשבים מדגמי HP ProBook 4xx G5 430, 440, 450, 455, ו- 470, ‏HP ENVY 15, ‏HP Mobile Thin Clients ‏(mt20‏, mt21 ו-mt31), ותחנת העבודה HP ZBook Studio G4 או כל אחד מהמוצרים הנ"ל באמצעות HP או ספק שירות מורשה של HP. סוללות אלו עלולות להתחמם, ומהוות סכנת דליקה וכוויה עבור הלקוחות.
 
מומלץ  שלקוחות יבדקו את הסוללות שלהם, גם אם הם עשו זאת בעבר וקיבלו הודעה שהן לא הושפעו. לקוחות שכבר קיבלו סוללה חלופית באמצעות תוכנית ההחזרה אינם מושפעים מהרחבת תוכנית זו. על הלקוחות לחדול מיד משימוש בסוללות המושפעות. רבות מהסוללות האלה מהוות חלק פנימי של המערכת ולא נועדו להחלפה על-ידי הלקוח. לפיכך, HP מספקת עדכון BIOS עבור הסוללות המשופעות מהרחבת תוכנית זו שירוקן את הסוללה וימנע טעינה בעתיד עד להחלפתה של הסוללה.
 
לקוחות HP המושפעים מתוכנית זו יהיו זכאים לקבל שירותי החלפת סוללה בחינם במקום כל סוללה שנמצאה באימות כסוללה מושפעת.