בסיס הנתונים האוטונומי של Oracle זמין בדאטה סנטרים של לקוחות

יום ד', 15 ביולי 2020

 

בעקבות הצלחת שירות Exadata Cloud@Customer  של אורקל בשלוש השנים האחרונות, אורקל מכריזה כי בסיס הנתונים האוטונומי שלה זמין כעת על Exadata Cloud@Customer.

שירות זה משלב את בסיס הנתונים החדש ביותר של אורקל עם פלטפורמת בסיסי הנתונים המהירה ביותר של החברה - Exadata– וניתן כשירות ענן בדאטה סנטר של הלקוח.

פתרון זה מייתר את הצורך בניהול בסיס הנתונים והוצאות הוניות ומאפשר תשלום לפי שימוש וצריכה גמישה של משאבי בסיס הנתונים בענן. בסיס הנתונים האוטונומי זמין כעת לשימוש בדאטה סנטר של הלקוח, הן כהצעה לשימוש כשרות עצמאי והן כחלק מ-Oracle Dedicated Region Cloud@Customer, ה-region  המקומי הראשון בתעשייה, שהוכרז גם הוא עתה. כדי להתחיל, לחצומ כאן.

בסיס הנתונים האוטונומי של אורקל על Exadata Cloud@Customer  מאפשר את מודל הטרנספורמציה הפשוט והמהיר ביותר לענן, כאשר התקנתו ויישומו נמשכים פחות משבוע. ניתן להעביר אפליקציות קיימות בדאטה סנטר ללא צורך בשום שינויים ברמת האפליקציה, והמידע שלהם לעולם לא עוזב את הדאטה סנטר של הלקוח.

מודל זה הינו אידיאלי לארגונים שעבורם העברת עומסי עבודה המשתמשים בבסיסי הנתונים הקריטיים אל הענן הציבורי היא מאתגרת, בשל דרישות של ריבונות המידע ורגולציה, חששות בנושא אבטחה וביצועים, או מכיוון שהיישומים ב-on premiseשלהם ובסיסי הנתונים שלהם קשורים מאוד זה לזה.

 

"Exadata Cloud@Customerמותקן ופועל בהצלחה אצל מאות לקוחות גדולים ברחבי העולם, כולל חברות מתחום השירותים הפיננסיים, הטלקום, שירותי בריאות, חברות ביטוח וחברות תרופות במטרה לחדש (modernize)את התשתיות שלהם ולהוזיל את העלויות בשיעור של עד 50 אחוזים", אומר חואן לואיזה, סמנכ"לטכנולוגיות בסיסי נתונים קריטייםבאורקל. "כעת אנו מביאים את בסיס הנתונים המתקדם ביותר שלנו אל הדאטה סנטר של הלקוח, "משחררים" את ה-DBAואת המפתחים ממשימות התחזוקה, ומאפשרים להם לייצר חדשנות  וליצור ערך עסקי רב יותר."

נמסר כי, בסיס הנתונים האוטונומי של אורקל על-Exadata Cloud@Customer  מאפשר לארגונים לעבור לסביבה  המנוהלת על ידי אורקל וכולה אוטומטית. הפעולות האוטונומיות כוללות: הקצאת בסיס נתונים, כוונון, clustering,  הגנה מאסון, גמישות, אבטחה ו-patching.שמייתרות תהליכים ידניים וטעויות אנוש, וזאת יחד עם הפחתת העלויות ושיפור הביצועים, האבטחה והזמינות. הארכיטקטורה ללא שרת (serverless) גדלה באופן  אוטומטי כדי להתאים את עצמה לעומסי עבודה משתנים,וכך מאפשרת מודל אמיתי של תשלום עבור שימוש.

“בסיס הנתונים האוטונומי של אורקל על Exadata Cloud@Customer  משלב את היכולות המהפכניות של פלטפורמת Exadata X8M,  ביחד עם בסיס הנתונים המתקדם ביותר של אורקל, המבוסס על לימוד מכונה, וענן מהדור השני, ומספק חוויה אמיתית של בסיס נתונים ברמת האנטפרייז בענן, בדאטה סנטר של הלקוח", אומר קרל אולופסון, סמנכ"ל לענייני מחקר, תוכנת ניהול נתונים, IDC. "בסיס הנתונים האוטונומי של אורקל על Exadata Cloud@Customer  הוא  ההצעה המתקדמת ביותר בשוק כיום".

בנוסף לשרות החדש של Cloud@Customer, אורקל ממשיכה לשפר את היכולות של בסיס הנתונים האוטונומי. החברה הודיעה עתה על הסמכת Siebel, PeopleSoft   ו-  JD Edwards לעבודה עם בסיס הנתונים האוטונומי וכך יוכלו לקוחות Siebel, PeopleSoft  ו- JD Edwardsלה  להפחית את עלויותיהם תוך שיפור האבטחה, הביצועים והזמינות.  

צוין, כי חברות כלכליות וארגונים בינלאומים גדולים מאמצים באחרונה את מערכי אורקל החדשים כאשר בסיס הנתונים האוטונומי שלה זמין כעת על Exadata Cloud@Customer

שירות זה משלב את בסיס הנתונים החדש ביותר של אורקל עם פלטפורמת בסיסי הנתונים המהירה ביותר של החברה - Exadata– וניתן כשירות ענן בדאטה סנטר של הלקוחות הנבחרים הללו.